четверг, 26 марта 2020 г.

Дистанційне Навчання

Для вас шановні одинадцятикласники!

 В данний момент ви повинні проявляючи неабияку свідомість і наполегливість, продовжувати підготовку до ЗНО. На даний момент ніхто з тих учнів, що здають ЗНО не звернулись до мене за допомогою чи консультацією. Мій телефон я думаю ви знаєте (0992010536), звоніть, пишіть повідомлення у VIBER, запитуйте , я буду вам допомагать. Не чекайте, час працює проти вас.
Не зважаючи ні на що, я повинна поставити вам річну оцінку, але для цього ви повинні мати робочий зошит, де у вас відображена робота (2019 - 2016) завдання ЗНО, над якими ви працювали. Сьогодні підійшла черга завдань ЗНО 2015(пробне,основна та додаткова сесії). Працюйте, звертайтесь до мене, тепер все залежить від вас.

Комментариев нет:

Отправить комментарий